Bauturi & Cocktailuri

Smoothie & Milkshake de banane si capsuni

Decojim bananele si le taiem bucatele, nu prea mari. Indepartam cotoarele capsunilor si le taiem tot bucatele mai mici. Fructele astfel pregatite, le punem in congelator, cca 10-15 minute, daca nu cumva sunt deja reci, din frigider. Nu am dorit ca sa inghete fructele pentru ca sa nu-si schimbe culoarea!Preparare smoothie:Am dorit sa obtin un smoothie bicolor, foarte aspectuos, motiv pentru care am mixat pe rand fructele. Daca nu tineti la aspect, puteti mixa fructele impreuna!Am mixat o banana si am turnat-o in pahar. Jumatate din capsuni, mixati, i-am turnat cu grija peste banana ca sa nu se intrepatrunda. Daca doriti, puteti sa adaugati si putina apa, ca sa diluati amestecul. Eu nu pun deoarece imi place asa cum este, gros si cremos ca un piure. Daca il vreti mai dulce, puteti adauga miere de albine atunci cand mixati fructele, insa niciodata zahar! Este foarte bun si sanatos si va recomand sa-l beti cat inca este rece! Inante sa-l beti, amestecati continutul, cu o lingurita cu coada lunga. Puteti adauga cuburi de gheata, daca-l doriti mai rece.Preparare milkshake:Mixam fructele (banana si cealalta jumatate de capsuni) impreuna pana ce continutul devine cremos. In acest moment adaugam laptele si mixam foarte putin. Cine-l doreste mai dulce, poate sa adauge si o lingurita cu miere de albine. Turnam continutul intr-un pahar si punem eventual si un cub de gheata.Sanatate la pahar!

Puteti indulci smoothie si milkshake, cu o lingurita de miere care aduce un plus de energie organismului, ajutand la fixarea calciului in oase si la intarirea sistemului imunitar, insa niciodata cu zahar!Pentru Milkshake puteti folosi o cana cu lapte dulce, lapte de soia, de migdale sau lapte de cocos, dupa preferinta.Puteti sa mixati fructele impreuna, daca nu doriti sa faceti un smoothie bicolor iar pentru un milkshake reusit, adaugati la sfarsit si laptele!Puteti sa adaugati iaurt sau smantana la smoothie si va fi mult mai gustos!Puteti sa adaugati cuburi de gheata, daca doriti ca bautura sa fie mai rece!Puteti folosi si fructe congelate, daca nu aveti proaspete. In acest caz nu mai aveti nevoie de gheata!

Fiind inca sezonul capsunilor, m-am gandit la o reteta 2 in1, de smoothie si milkshake cu capsuni si banane. Am procedat asa deoarece pana la faza finala, cand se adauga laptele, pentru milkshake, pasii sunt aceeasi! Capsunile, fructele parfumate de sezon, sunt o gustare dulce cu o multitudine de proprietati nutritive.Eu mi-am dorit o bautura rece si vitaminizanta, un smoothie gustos, in 2 culori,

Smoothie & Milkshake de banane si capsuni

Ingrediente

  • 2 banane300-350 g de capsuni1 pahar cu lapteapa (optional)miere de albine (optional)

Mod de preparare

  • Fiind inca sezonul capsunilor, m-am gandit la o reteta 2 in1, de smoothie si milkshake cu capsuni si banane. Am procedat asa deoarece pana la faza finala, cand se adauga laptele, pentru milkshake, pasii sunt aceeasi! Capsunile, fructele parfumate de sezon, sunt o gustare dulce cu o multitudine de proprietati nutritive.Eu mi-am dorit o bautura rece si vitaminizanta, un smoothie gustos, in 2 culori, cu 2 arome, de banane si capsuni, iar sotia, un milkshake foarte energizant si parfumat!Trebuie insa sa le serviti imediat dupa ce le-ati facut! Eventual puteti sa tineti fructele 1-2 ore la frigider sau cel mult 1/2 ora in congelator, inainte de a le pregatit, daca vreti sa va si racoreasca nu doar sa va vitaminizeze si sa va dea si multa energie. Eu am avut fructele la frigider asa ca bauturile au fost suficient de reci, fara sa mai adaug cuburi de gheata. Smoothie si milkshake sunt bauturi ideale, in orice moment al zilei!Ce beneficii aduc organismului aceaste combinatii?* Bananele combat retentia apei in organism, protejeaza sanatatea oaselor, scad tensiunea arteriala, regleaza tranzitul intestinal si lupta impotriva cancerului. Sunt bogate in vitamine din complexul B, vitamina A, C, magneziu si potasiu.* Capsunile sunt bogate in vitamina C, potasiu, magneziu, acid folic si vitamina K. Nutrientii din capsuni ajuta la reducerea inflamatiilor, mentin sanatatea ochilor, ofera protectie cardio-vasculara, au proprietati anti-cancerigene si intaresc oasele.* Laptele contine noua nutrienti esentiali: calciu, proteine, potasiu, fosfor, vitamina D, vitamina B12, vitamina A, riboflavine, niacina.

Share