Dulciuri

Budinca de Capsuni cu Seminte de Chia

De la tarabele din piata si rafturile din supermarket si pana la blogurile de specialitate, capsunile sunt in mod clar vedeta lunii. Si de ce nu ar fi? Au o multitudine de beneficii nutritive si terapeutice. Contin antioxidanti, dar si cantitati mari de vitamina C, E, B1, B2, B6 , K, acid folic, dar si minerale precum fier, calciu si magneziu si nu in ultimul rand sunt o sursa importanta de fibre.

Dintre beneficiile terapeutice ale capsunilor as vrea sa amintesc doar ca asigura buna functionare a sistemului nervos, ajuta la crestrea imunitatii, dar au si efecte antibacteriene. Mai mult, sunt cunoscute pentru ca vindeca insomniile si astenia de primavara. As zice eu, ingredientul perfect pentru zilele de primavara in care poftesti la ceva dulce, sanatos si extrem de hranitor.Nici eu nu am ramas imuna la acest fruct minune si am profitat de ocazie pentru a pregati cateva retete clean, rapide si racoritoare. Asa ca va prezint: Budinca de Capsuni cu Seminte de Chia. MAi multe pe http://broccoliandmuffins.com/ro/budinca-de-capsuni-cu-seminte-de-chia/

Pisati capsunile si laptele de migdale in blender, pana obtineti consistenta unui piure.

Adaugati piureul de capsuni intr-un bol si amestecati semnintele de chia, eventual mierea daca doriti sa adaugati.

In cursul urmatoarelor 30 minute, amestecati continutul bine, din 10 in 10 minute (pentru a nu permite semintelor de chia sa se aglomereze intr-un singur loc), pana se ingroasa

Budinca de Capsuni cu Seminte de Chia


Portii

4

portii


Timp preparare

12

minute


Timp gatire

12

minute

Ingrediente

  • 500 ml Lapte de migdale neindulcit, rece de la frigider

  • 450 gr Capsuni

  • 80 gr seminte de chia

Mod de preparare

  • Pisati capsunile si laptele de migdale in blender, pana obtineti consistenta unui piure.

    Adaugati piureul de capsuni intr-un bol si amestecati semnintele de chia, eventual mierea daca doriti sa adaugati.

    In cursul urmatoarelor 30 minute, amestecati continutul bine, din 10 in 10 minute (pentru a nu permite semintelor de chia sa se aglomereze intr-un singur loc), pana se ingroasa compozitia.

    Dupa cele 30 minute, acoperiti si bagati la frigider pentru cel putin 4 ore sau chiar peste noapte.

     

     

Share